Hur kan vi hjälpa er? ⭐

Berätta kort vilken typ av städning du är intresserad av och om det gäller som privatperson eller företag.

Var ska det städas? 🏡

Ange adress och storlek på ytan. Informationen hjälper oss att beräkna rätt tidsåtgång och pris.
Ange ungefärlig boyta i kvadratmeter.
Räkna sovrum + vardagsrum (ej kök).
Ange hur många badrum eller toaletter som finns.
Hur många våningar bostaden har.

* Genom att skicka in formuläret godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy och GDPR. Uppgifterna används endast för att hantera din förfrågan.

När ska det städas? ⏱️

Välj önskat datum och tid. Du kan också markera om du är flexibel – då försöker vi ge ett ännu bättre pris.

Hur kontaktar vi dig? 📲

Vi skickar alltid offerten via mejl och hör av oss om något behöver förtydligas.

* Genom att skicka in formuläret godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy och GDPR. Uppgifterna används endast för att hantera din förfrågan.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Allmänna villkor & Integritetspolicy

1. Bokning & avbokning

  • Offert är alltid kostnadsfri.
  • Avbokning kan göras utan kostnad upp till 48 timmar före planerad städning.
  • Vid sen avbokning kan ersättning för planerad tid och personal tillkomma.

2. Ansvar & försäkring

  • Alla våra medarbetare är försäkrade.
  • Vi har ansvarsförsäkring som täcker skador som uppstår i samband med utfört arbete.
  • För företag kan sekretessavtal (NDA) eller ID06 användas vid behov.

3. Betalning & fakturering

  • Privatpersoner faktureras efter utförd tjänst och får 50 % RUT-avdrag automatiskt om villkor är uppfyllda.
  • Företag får faktura med organisationsnummer, referens och projekt-/kostnadsställe.
  • Betalningsvillkor: normalt 10–30 dagar beroende på avtalet.

4. Integritetspolicy & GDPR

  • Vi samlar endast in de uppgifter som behövs för att kunna utföra tjänsterna: namn, adress, kontaktuppgifter och fakturering.
  • All data behandlas enligt GDPR och sparas endast så länge det är nödvändigt för kundrelation, bokföring eller lagkrav.
  • Kunduppgifter lämnas aldrig vidare till tredje part utan samtycke – förutom till Skatteverket vid RUT-ansökan.