Allmänna villkor & Integritetspolicy
1. Bokning & avbokning
- Offert är alltid kostnadsfri.
- Avbokning kan göras utan kostnad upp till 48 timmar före planerad städning.
- Vid sen avbokning kan ersättning för planerad tid och personal tillkomma.
2. Ansvar & försäkring
- Alla våra medarbetare är försäkrade.
- Vi har ansvarsförsäkring som täcker skador som uppstår i samband med utfört arbete.
- För företag kan sekretessavtal (NDA) eller ID06 användas vid behov.
3. Betalning & fakturering
- Privatpersoner faktureras efter utförd tjänst och får 50 % RUT-avdrag automatiskt om villkor är uppfyllda.
- Företag får faktura med organisationsnummer, referens och projekt-/kostnadsställe.
- Betalningsvillkor: normalt 10–30 dagar beroende på avtalet.
4. Integritetspolicy & GDPR
- Vi samlar endast in de uppgifter som behövs för att kunna utföra tjänsterna: namn, adress, kontaktuppgifter och fakturering.
- All data behandlas enligt GDPR och sparas endast så länge det är nödvändigt för kundrelation, bokföring eller lagkrav.
- Kunduppgifter lämnas aldrig vidare till tredje part utan samtycke – förutom till Skatteverket vid RUT-ansökan.
